Het fenomeen van de som en de delen gaat zeker ook op voor de retailwereld. Overal waar winkels samenkomen ontstaat een in potentie enorme aantrekkingskracht. Een meerwaarde die geëxploiteerd dient te worden, op zo'n manier dat alle betrokken partijen er extra vruchten van plukken. Dat vraagt om optimale voeding van die aantrekkingskracht. Het verzorgen van deze voeding is een kunst apart. Commascom verstaat die kunst.

Uniciteit biedt unieke mogelijkheden
Commascom beschouwt elke combinatie van winkels, ondernemers en lokatie als een unieke entiteit. Ook specifieke factoren als historie, lokale bevolkingssamenstelling en actuele beleving dragen daar aan bij. Al deze variabelen tezamen zorgen voor een geheel eigen karakter en sfeer. Met dus unieke mogelijkheden om dit in onderscheidende communicatie te vertalen c.q. op te vallen, aan te spreken en in te palmen. Wie dat ziet heeft het fundament voor succes al gelegd.

Aandacht krijgen is één, maar wie houdt de aandacht vast?
Natuurlijk draait communicatie altijd om het genereren van aandacht. Wie direct respons wil, dient actie te ondernemen. Niet ad hoc, maar zorgvuldig gepland op basis van visie en strategie. Met eigentijdse middelen en insteken die het winkelend publiek (of een nauwkeurig gedefinieerd deel daarvan) optimaal bereiken en raken. Bij herhaling, want het gaat er immers om dat de boodschap beklijft en uiteindelijk structureel tot het gewenste (koop)gedrag leidt. Daar hebben we onze specialiteit van gemaakt.

De verleidelijke propositie van Commascom
Commascom kent het klappen van de zweep. Met onze ruime ervaring (sinds 1994), kennis en mogelijkheden ontwikkelen we de meest aantrekkelijke actieconcepten voor u. Voor elk gewenst moment. We kunnen echter veel meer voor u betekenen. Dat doen we door de actieconcepten thematisch in te bedden en een consistente invulling te geven aan uw complete communicatiejaarplan. Zo nemen we u net zo veel communicatiewerk uit handen als u zelf wilt. Verleidelijk, toch?

Specialist in actiemarketing met hart en ziel en toekomst
Zoekt u een specialist in toekomstgerichte actiemarketing waarmee u overal waar gewinkeld wordt uit de voeten kunt? Een professional met liefde voor het vak? Een kenner die perfect een deeltraject kan verzorgen? Maar even zo goed ook het hele verhaal van strategie, concept en regie tot organisatie en uitvoering verzorgt? Wat je noemt een optimizer in attraction? Dan zoekt u feitelijk Commascom. Bel (06) 51 13 25 46 en u vindt wat u zoekt.